پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4003
-
الف
+

اختصاصی: همراه با شبکه آی‌فیلم در تعطیلات نوروزی

شبکه‌ آی‌فیلم برنامه‌های مختلفی تدارک دیده تا در روزهای آغازین سال نو، اوقات خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

شبکه‌ آی‌فیلم سریال‌های مختلفی را تدارک دیده است تا در روزهای آغازین سال 1396 اوقات خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز 1396 شبکه بین‌المللی آی‌فیلم، مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته که وجه غالب این مجموعه‌ها را آثار طنز تشکیل داده است.

بر اساس این گزارش، سریال‌های طنز «ساخت ایران»، «خاله خانم»، «کلاه قرمزی»، «خواب و بیدار»، «دودکش» و «بیمار استاندارد» مجموعه‌هایی هستند که در ایام تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهند رفت و به این ترتیب جدول پخش آی‌فیلم با طراوت و شادابی روزهای آغازین بهار هماهنگ‌تر خواهد شد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سریال «خاله خانم» هر روز ساعت 16:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 12:00 نیمه شب و 8:00 صبح روز بعد خواهد بود.

مجموعه «کلاه قرمزی» هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 1:00 بامداد و 9:00 صبح روز بعد روی آنتن می‌رود.

پخش سریال «ساخت ایران» نیز هر روز ساعت 18:00 آغاز می‌شود و در ساعت‌های 2:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد تکرار خواهد شد.

پس از این سریال، نوبت به مجموعه «خواب و بیدار» می‌رسد که در ساعت 19:00 هر شب پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 3:00 بامداد و 11:00 روز بعد تقدیم بینندگان می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «دودکش» نیز رأس ساعت 21:00 مهمان خانه‌‌های بینندگان آی‌فیلم می‌شود و در ساعت‌های 5:00 صبح و 13:00 روز بعد تکرار خواهد شد.

علاوه بر این مجموعه‌ها، آی‌فیلم ویژه‌برنامه‌ها و میان‌برنامه‌های متنوعی نیز برای ایام نوروز تدارک دیده است تا اوقات فراغت بینندگان این شبکه را طی تعطیلات سال نو پربارتر نماید.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر